Звіт в.о. директора
Нововасилівського навчально-виховного комплексу «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний
начальний заклад» за 2019/2020 навчальнийрік.
Закінчився навчальний рік і тому ми зібралися сьогодні, щоб підбити певні підсумки роботи навчального закладу,
оцінити діяльність в.о.директора
на посаді протягом 2019-2020 навчального року.
У 2019/2020 навчальному році педагогічний колектив та адміністрація
закладу здійснювала свою діяльність відповідно до Закону України «Про освіту»,
Закону України «Про загальну середню освіту», нормативних документів МОН,
департаменту освіти, відділу освіти, Правилами внутрішнього трудового
розпорядку.
Заклад здійснював свою діяльність відповідно до Статуту
навчально-виховного комплексу. Навчальний процесс відбувався в одну зміну. Школа з українською мовою навчання. На цих загальних зборах ми
керуємося Положенням про порядок звітування директора перед
педагогічним колективом, батьківським комітетом, радою та
громадкістю щодо своєї діяльності протягом звітного періоду.
Дозвольте мені сьогодні ознайомити Вас з основними аспектами діяльності
навчального закладу
1.Загальна
інформація про заклад.
На балансі перебуває дві будівлі
школа та садочок. Будівля школи прийнята в експлуатацію 1993 році, земельна
ділянка, яка належить школі має площу 2,1692 га. є в спільній власності
Іванівської селищної ради (рішення ІІІ сесії Іванівської селищної ради УІІ
скликання від 29 грудня 2017 року.)
Відповідно п.1.5 засновником навчального
закладу є Іванівська селищна рада. З
питань основної діяльності навчально-виховний комплекс підпорядкований відділу
освіти Іванівської селищної ради.
2. Кадрове забезпечення.
Пріорітетом у підборі кадрів є
високий професіоналізм, володіння навичками ІКТ, прагнення до саморозвитку,
активної професійної діяльності, працездатність, комунікабельність. Освітній
процес у закладі забезпечують 14 досвідчених , висококваліфікованих творчих
педагогів.
У 2019-2020 навчальному році навчально-виховний
комплекс був забезпечений на: 100 % - педагогічними працівниками та на 90% - обслуговуючим персоналом.
Розстановка педагогів здійснюється відповідно до фахової освіти педагогічних
працівників. (відсутня медична сестра)
63 % від загальної кількості
педагогічних працівників мають вищу освіту на рівні спеціаліста, магістра; 37 % мають середню спеціальну або незакінчену
вищу. Усі вчителі мають відповідну освіту, працюють за фахом, що є результатом
міцних знань учнів.
Педагогічні працівники мають:
а)
кваліфікаційні категорії:
* спеціаліст
вищої категорії 2 осіб
* спеціаліст І
категорії 2 осіб
* спеціаліст ІІ
категорії 3 осіб
* спеціалісти 2
особи
* навчаються у ВНЗ 2 особа
б) педагогічні
звання:
* «старший
вчитель» 1 вчитель
Курсова
перепідготовка, атестація
У 2019/2020 навчальному році пройшли курсову перепідготовку:
Пройшов вчитель початкових класів Чкан Т.П.
Атестувалося 3 педагогічних працівники:
Гришко С.І., Матюшина С.С. – на присвоєння ІІ
кваліфікаційної категорії, Гришечкіна Т.Г. – на підтвердження.
3. Стан і
розвиток шкільної мережі:
Протягом
2019-2020 навчального року в навчально-виховному комплексі функціонували:
дошкільний підрозділ: 24 вихованців (15 – різновікова група, 9 – молодша група);
початкова школа - 31 учень; середня
ланка 17 учнів, 6 повних класів, індивідуальне навчання (педагогічний патронаж)
– 7 здобувачів освіти. Всього - 79.
Середня
наповнюваність класів – 8 учнів.
4.
Результати навчальних досягнень учнів.
У 2019/2020 навчальному році навчально-виховний процес
було спрямовано на інтелектуальний, соціальний і фізичний розвиток кожної
дитини, як особистості.
Із
38 учнів 3 –8, класів високим рівнем
знань оволоділи 3 учні,
достатнього рівня знань досягли 15 учнів, середнього рівня – 20 учнів. Учні 1,2 класів оцінювалися
вербально.
Рівень
навчальних досягнень за підсумками навчального року відповідно дорівнює: - 52 %
Повноцінність освіти у закладі забезпечується реалізацією
як інваріантної так і варіативної складових робочого навчального плану, де
передбачено додаткові години за вибором, загальна кількість яких становить 6
годин. Додаткові години визначаються в
межах гранично допустимого навчального
навантаження з урахуванням інтересів та
потреб здобувачів освіти. Учні з 1 по 8 клас вивчають англійську мову, 5-8 другу іноземну (німецьку мову).
Головна
місія закладу- надання якісних освітніх
послуг.
Традиційно в полі
зору адміністрації навчального закладу знаходяться питання наступності у роботі
школи та дитячого садку.
Проведена робота по набору дітей до першого класу на 2020-2021 н.р. видано наказ та розміщено інформацію на власному сайті.
Про зарахування та кількість вакантних місць. В.о.директором
Дебелою В.В. та вчителем Заярною Л.І. проведено батьківські збори щодо адаптації
дітей до умов навчання в школі, регулярно відвідувались заняття в дошкільному
підрозділі.
Вихователі дошкільного закладу залучені
до роботи шкільного методичного вчителів початкових класів. Відвідувались та
обговорювалися відкриті уроки та заняття в підготовчій групі з даної проблеми. Систематично оформлювались виставки
дитячих робіт з нетрадиційних форм роботи з малюками.
Працюючи
над реалізацією концепції виховної роботи закладу, педагоги спрямовували свою
роботу на громадянське виховання дітей: патріотичне, родинне, моральне,
екологічне, трудове,художньо-естетичне.
У
школі створюються умови для розвитку інтересів та нахилів кожної дитини. При
методичному кабінеті створено банк даних здібних та обдарованих учнів.
Наші учні переможці обласних та районних конкурсів:
-
Литвиненко У. перше місце у інтелектуальному конкурсі
«Найрозумніший»;
-
Нагороджені грамотою за зайняте ІІ місце з шахів серед здобувачів освіти
закладів освіти Іванівської ОТГ,
-
Деркач Катерина нагороджена за зайняте ІІІ
місце в особистій першості з шахів,
-
Охоцький Дмитро переможець в районному
етапі УІ обласного фестивалю викнавської майстерності «Поетичний камертон Ліни
Костенко: патріотичні лейтмотиви», номінація «Авторський вірш»,
-
Тараненко Вікторія нагороджена грамотою за зайняте ІІІ місце в
районному етапі УІ обласного фестивалю викнавської майстерності «Поетичний
камертон Ліни Костенко: патріотичні лейтмотиви», номінація «Вокалісти»,
-
Охоцький Дмитро нагороджений за участь конкурсі читців «Світлиця Кобзаревих дум»,
-
Самохіна Дарія переможниця конкурсі Міс
Весна 2020 в номінації «Міс чарівність»,
-
Колектив НВК нагороджені грамотою за
зайняте ІІ місце у фестивалі-конкурсі фольклорного мистецтва «Україна колядує»,
номінація «Обрядове дійство».
Традиційно маємо переможні місця в обласному конкурсі "Альтрнативна
ялинка"
І місце
«Дерев’яна красуня»,
Красін Єгор
ІІ місце
«Новорічна казка»,
Солдатко Ілля
«Новорічний гном», Аблялімов Аблялім
ІІІ місце
«Казкові сані», Дебела
Наталія
«Різдзвяна казка
2020», колективна робота учнів 4 класу.
6.Виховна
робота.
Сьогодні
школа – це передусім простір життя дитини, де вона здійснює перші кроки
життєтворчості, готується до самостійної участі у соціальній діяльності.
Педагоги прагнуть вибудувати виховний простір так, щоб він сприяв гармонізації
відносин між дітьми і вчителями, школою і родиною.
Згідно з річним планом було заплановано
і проведено комплекс виховних заходів. Треба відзначити високу якість і
результативність таких заходів:
-
Свято першого дзвоника
-
Осінній
ярмарок
-
День Святого Миколая, Новорічні свята:
, (відповідальні вихователі, класні
керівники 1-4 класів,
-
Свято
до Дня святого Валентина
-
Родинне
свято до 8 березня;
Проведено районний семінар для педагогів організаторів
інших закладів.
Перевіряються за необхідності умови проживання дітей в багатодітних та кризових сім’ях.
Інформаційною можливістю для пропаганди досягнень закладу
є власний офіційний сайт та сторінка у соціальній мережі фейсбук, як
інтернет-представництво Нововасилівського НВК у відкритому
інформаційно-освітньому середовищі. Враховуючи
вищезазначене, сайт закладу та соціальна сторінка виконують функцію візитівки, висвітлення
інформації про роботу закладу: оголошення та звіти про проведення навчальних,
виховних заходів, висвітлення матеріалів
та фотоматеріалів.
7. Контрольно-аналітична діяльність
Головним
завданням контролю, який я здійснюю як директор закладу, є виявлення причин
негативних результатів роботи, надання
методичної допомоги вчителям. Виявлення рівня навчальних досягнень учнів
проводилося у поєднанні з аналізом роботи вчителя, так як зміст і форми роботи
на уроці є результатом спільної роботи учителя і учня. Контроль за
навчально-виховним процесом здійснювався в закладі через систему
внутрішкільного контролю: вивчення питань на наказ дирекцією закладу та
проведення нарад при директору, де
розглядалися питання організації навчально-виховного процесу в закладі,
аналізувалися причини прогалин у роботі та приймалися оперативні рішення.
8. Організація харчування учнів
у навчальному закладі.
З метою чіткої організації режиму дня, який
відповідає віковим нормам учнів, збереження здоров’я, у школі організоване
гаряче харчування дошкільнят та здобувачів освіти.
Вихованцям
дошкільного підрозділу навчально-виховного
комплексу встановлено
денну вартість харчування на одного вихованця до кінця 2019-2020 навчального
року у розмірі - 28,00 грн.
Встановлено денну вартість
харчування на одного здобувача загальної середньої освіти до кінця 2019-2020
навчального року у розмірі - 14,00 грн. Всі учасники навчально-виховного
процесу харчуються безкоштовно. Меню
знаходиться у залі їдальні на видному місці. У ньому зазначено найменування страв на кожен день. В обідній залі чисто
й затишно. Санітарний стан відповідає санітарним нормам.
З
метою досконалої організації раціонального харчування учнів,
правильного розподілу обсягу споживання їжі
та її енергетичної цінності, а також ефективного контролю за якістю харчування видано наказ «Про організацію харчування». Меню затверджуэться в Іванівській держпродспоживслужбі.
Вжиті
заходи щодо зміцнення та модернізації матеріально-технічної бази.
Адміністрацією
школи приділяється достатньо уваги естетичному вигляду навчального закладу.
Коридори, вестибюль школи поступово оновлюється новими фото, оформлено зону відпочинку для учнів 1 класу, постійно змінюємо
фотозону в холі на І поверсі. Це і зимова казка, до дня закоханих, весна краса. проводиться робота по озелененню класів,
коридорів. Подвір’я школи завжди прибране, доглянуте; щороку висаджуються дерев,
квіти, які протягом літа доглядаються працівниками закладу, своєчасно
обрізуються дерева, кущі.
Для організації ефективного, результативного освітнього
процесу необхідна міцна метеріально-технічна
база. Ось, що зроблено для модернізації закладу:
-
Із
метою забезпечення якісної та доступної освіти
за рахунок коштів субвенції й місцевого
бюджету придбано нові меблі, копіювальна техніка, ноутбук, телевізор, дидактичні засоби навчання для 1 класу Нової
української школи. Класним керівником Гришко С.І. згідно рекомендацій здійснено
оформлення та наповнення освітніх
осередків;
-
Відремонтовано
покрівлю даху;
-
Проведено
інтернет;
-
Оновлено
ігрову кімнату, роздягальню, коридор у старшій групі дошкільного підрозділу;
-
Встановлено
насос та електродатчик для безперервної
подачі води на харчоблок, та для роботи
внутрішніх туалетів;
-
Встановлено
лічильник води в садочку;
-
Побілено
дерева та огорожу в школі, будівлю садочка;
-
Відремонтовано
один аварійний вихід;
-
Зроблено
заготівлю дров в садочку;
-
Завезено
на зимовий період вугілля в дошкільний підрозділ.
Попереду плідна
робота по модернізації закладу і налагодженню комфортних умов для
перебування і навчання здобувачів
освіти.
Однак, в діяльності закладу є проблеми, які слід
вирішувати…
-
Проведення
поточного ремонту спортивної зали;
-
Виготовлення
технічної документації на систему
опалення.;
-
Капітальний
ремонт опалення в школі;
-
Поповнення матеріально-технічної бази навчальних
кабінетів за сучасним вимогами;
-
Освітлення
коридорів;
-
Оновлення матеріально-технічної бази на харчоблоці,
відповідно до вимог системи НАССР.
-
ремонт пожводоймищ школи та дошкільного підрозділу;
-
ремонт доріжок в дошкільному підрозділі
-
Створити новий освітній простір для здобувачів
освіти, учнів 1 класу.
-
Огорожа в садочку
-
Ремонт центральних
сходів.
Завершуючи звітування,
зазначу, що ми й надалі намагатимемося
реагувати на всі ваші звернення й
зауваження, зміцнюватимемо атмосферу партнерства й довіри до нашого закладу.
Спілкування з громадськістю –
це діалог. І якщо ми почуємо Вас, Ви – почуєте нас!
Колектив закладу і
надалі буде докладати всіх зусиль, щоб
наш заклад був для дітей – школою радості, для батьків – спокою та надій,
а для педагогів – місцем творчості.
ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!
ОГОЛОШЕННЯЗвіт директора Нововасилівського НВК за 2016/17 н.р.
https://drive.google.com/file/d/0B_q80JOjOsF2NEVkVVM4OUlnM1RsdlJfUTJtbEstTTE1RHpj/view?usp=sharing
Звіт
директора
Нововасилівського
навчально-виховного комплексу «загальноосвітня школа І-ІІІ
ступенів-докільнийнавчальний заклад» за
2017/2018 навчальнийрік
У 2017/2018 навчальному році педагогічний колектив та
адміністрація закладу здійснювала свою діяльність відповідно до Закону України
«Про освіту», Закону України «Про загальну середню освіту», власного Статуту та
нормативних документів МОН, управління освіти, відділу освіти, Правилами
внутрішнього трудового розпорядку, посадовими обов’язками директора закладу.
Заклад здійснювавсвоюдіяльністьвідповідно до Статуту навчально-виховного комплексу.
Навчальнийпроцесвідбувався в одну зміну. Школа з українськоюмовоюнавчання.
Навчально-виховнийпроцесздійснюєтьсяукраїнськоюмовою. Усівиховні заходи проводятьсяукраїнськоюмовою,
діловадокументаціяведетьсяукраїнськоюмовою. На цихзагальнихзборах ми
керуємосяПоложенням про порядок звітування директора перед трудовимколективом,
представникамигромадськостіщодосвоєїдіяльностіпротягомзвітногоперіоду.
1.
Загальна інформація про заклад
Нововасилівський
навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний
навчальний заклад» є в спільній
власності Іванівської селищної ради (рішення ІІІ сесії Іванівської селищної
ради УІІ скликання від 29 грудня 2017
року.)
Відповідно п.1.5 засновником навчального
закладу є Іванівська селищна рада. З
питань основної діяльності навчально-виховний комплекс підпорядкований відділу
освіти Іванівської селищної ради.
2. Кадрове
забезпечення.
В полі зору мене як директора знаходиться забезпечення навчального закладу
фахівцями. У 2017-2018 навчальному році штатними працівниками навчально-виховний
комплекс був забезпечений на 100 % педагогічними працівниками та на 90%
обслуговуючим персоналом. Розстановка педагогів здійснюється відповідно до
фахової освіти педагогічних працівників.
У закладі
працювала 20 педагогічних працівників, в
тому числі 1 директор, 1 заступник директора з НВР, 16 вчителів, 2 вихователя.
80% від загальної кількості педагогічних працівників мають
вищу освіту; 5 % мають середню
спеціальну, 15% мають середню освіту. Усі вчителі мають відповідну освіту,
працюють за фахом.
Педагогічні працівники мають:
а) кваліфікаційні
категорії:
* спеціаліст вищої
категорії 4 осіб ( 20%)
* спеціаліст І
категорії 3 осіб ( 10%)
* спеціаліст ІІ
категорії 5 осіб ( 40%)
* спеціалісти 3 осіб (10%)
* навчаються у ВНЗ 2 особи (5%)
б) педагогічні звання:
* «старший
вчитель» 2 вчителів
3. Стан і розвиток шкільної мережі
Педагогічним
колективом закладу освіти проведено певну роботу щодо збереження й розвитку шкільної мережі. Протягом
2017-2018навчального року в навчально-виховному комплексі функціонували:
дошкільний підрозділ: 29 вихованців; школа – 63 учня. Всього – 92 особи.
Прогнозовані показники на наступний рік 23 вихованці дошкільний підрозділ, 71
учнів - школа.
4.
Результати навчальних досягнень учнів.
У 2017/2018 навчальному
році навчально-виховний процес було спрямовано на інтелектуальний, соціальний і
фізичний розвиток кожної дитини, як особистості.
Із 54 учнів 2 –7,
класів високим рівнем знань оволоділи 1 учнів або 2% , достатнього рівня знань
досягли 17 учнів або 31% , середнього
рівня – 31 учнів або 57%, початковий рівень : 5 учнів або 9 % . Знизилася
кількість
учнів, що мають
достатні рівень на 7%, збільшився – початковий
на 7%.
Початковий рівень мають
учні з таких предметів у 5 класі: математика, українська мова, українська література,
англійська мова; у 6 клас: німецька мова, математика, географія; у 10 класі:
англійська мова, зарубіжна література.
Історія, правознавство, математика, фізика.
Рівень
навчальних досягнень за підсумками навчального року по ступенях відповідно дорівнює:
2017/2018 н. р.2016/2017н.р.
·
2
– 4 класи - 48% (55%)
·
5
– 9 класи - 43%(45%)
·
10клас - 35%
(53%)
Рівень навчальних
досягнень по школі – 42% ( у минулому
навчальному році - 49%).
Рівень навчальних досягнень по
школі знизився на рівні минулого навчальногороку на 7% ( за рахунокзбільшенняучнів, щомаютьпочатковийрівеньнавчальнихдосягнень).
Ведеться робота по набору дітей до першого класу.
Заступником директора з навчально-виховної роботи ДебелоїВ.В. та вчителем
Москаленко О.М.проведено батьківські збори щодо адаптації дітей до умов
навчання в школі, регулярно відвідувались заняття в дошкільному підрозділі.
В цьому році в дошкільному підрозділі
підготовлено до першого класу 9 вихованців.
5.Навчально-виховна робота у навчальному закладі.
У Нововасилівському НВК створено належні умови для навчання і
виховання дітей. В 2018/2019 н.р. у
закладі навчалося 63 учні, сформовано 8 класів, відвідувало дошкільний підрозділ 29 вихованеців. 8 учнів
8,9 класів навчалися за індивідуальною
формою навчання (мала наповнюваність).
Здійснюються заходи, спрямовані на створення умов щодо забезпечення своєчасного оновлення
змісту освіти, впровадження Державних стандартів освіти, рівного доступу до
якісної освіти.
У школі ІІІ ступеня організоване
профільне навчання у 10 класі . Запроваджена аналітично-діагностична і
моніторингова діяльність показала необхідність формування 0.5 годин у
10 класі українсько-філологічного профілю
додаткового на факультативний курс за вибором «Практикум із
синтаксису української мови».
За звітний період базову загальну середню освіту отримали 4 учні.
Похвальним листом нагороджено 1 учня.
Учні 11 го класів брали участь
у зовнішньому незалежному оцінюванні. У 2017 році для участі у зовнішньому
незалежному оцінюванні було зареєстровано 5 учнів, В
11-му класі проведено державну підсумкову атестацію у формі ЗНО з трьох
предметів: української мови – 5 учнів, математики - 2 учні, історії України – 5
учнів та географії – 3 учні. Результати
державної підсумкової атестації з української мови (вчитель Кондратенко В.М.)
середній рівень – 2 учнів (40%), достатній рівень 2 учень (40%), високий рівень
– 1 учень (20%).
Рівень
навчальних досягнень за рік 52%, ДПА – 60%.
Результати
державної підсумкової атестації з математики (вчитель Назаренко О.Ю.) середній
рівень – 2 учні (100%).
Рівень
навчальних досягнень за рік 48 %, ДПА – 36 %.
Результати
державної підсумкової атестації з
історії України (вчитель Рудика В.О., Логвиненко А.В. – достатній рівень –2 учні (40%), середні
рівень 2 учні (40%), початковий рівень 1 (20%).
Слід зазначити що за навчальними планами
у 2017/18 навчальному році
учні навчалися за історичним
профілем, але 1 учень не склав ЗНО з
історії України .
Рівень
навчальних досягнень за рік 58 %, ДПА – 42 %.
Результати
державної підсумкової атестації з географії
(вчитель Сінько В.Г. – середній рівень –
2 учнів (66 %), достатній рівень – 1 учень (34%). Рівень навчальних
досягнень – 60%, ДПА – 45%.
6. Методична робота
В закладі існує певна
система по розвитку фахового рівня педагогічних працівників. Заступник директора
з навчально-виховної роботи та керівники шкільних методичних об’єднань застосовують
активні форми і методи роботи з педагогічними кадрами, наприклад, участь
у конкурсі «Учитель року ».
У 2018 році участь конкурсі «Учитель року» брали 2 вчителя у
номінації іноземна мова Солдатко А.Л. та фізична культура Малихін М.В. Пройшли
успішно всі етапи конкурси та нагородженні премією по навчально-виховному
закладі та по відділу освіти .
Вчитель початкових класів
Заярна Л.І. нагороджена Дипломом ІІ ступеня за участь у щорічному
обласному конкурсі методичних розробок виховних заходів «Перлина
натхнення», дошкільний підрозділ нагороджений
Дипломом І ступеня за участь в обласній виставці різдвяних композицій «Дотик
янгола».
Традиційно в полі зору директора навчального закладу
знаходяться питання наступності у роботі школи та дитячого садку. Вихователі
дошкільного закладу залучені до роботи шкільного методичного вчителів
початкових класів. Відвідувались та обговорювалися відкриті уроки та заняття в
підготовчій групі з даної проблеми.Систематично оформлювались виставки дитячих робіт з
нетрадиційних форм роботи з малюками. Практичним психологом Вороновою О.В.протягом
року здійснювалося обстеження психологічного розвитку дітей, корекція поведінки,
надавались консультації та рекомендації для батьків, перевірялась готовність до
школи.
Працюючи над реалізацією концепції виховної роботи
закладу, педагоги спрямовували свою роботу на громадянське виховання дітей: патріотичне,
родинне, моральне, екологічне, трудове,художньо-естетичне.
У школі
створюються умови для розвитку інтересів та нахилів кожної дитини. При
методичному кабінеті створено банк даних здібних та обдарованих учнів.
Стимулюється розвиток їх здібностей через систем факультативів, курсів за вибором,
гуртків.
7. Контрольно-аналітична діяльність
Головним
завданням контролю, який я здійснюю як директор закладу, є виявлення причин
негативних результатів роботи, надання
методичної допомоги вчителів. Виявлення рівня навчальних досягнень учнів
проводилося у поєднанні з аналізом роботи вчителя, так як зміст і форми роботи
на уроці є результатом спільної роботи учителя і учня. Контроль за
навчально-виховним процесом здійснювався в закладі через систему
внутрішкільного контролю: вивчення питань на наказ дирекцією закладу та
проведення нарад при директору, де
розглядалися питання організації навчально-виховного процесу в закладі,
аналізувалися причини прогалин у роботі та приймалися оперативні заходи.
8.
Організаціяхарчуванняучнів у навчальному закладі.
З метою чіткої організації режиму дня, який відповідає віковим нормам
учнів, збереження здоров’я, у школі організоване гаряче харчування дошкільнят
та учнів 1-10 класів. На
виконання рішення виконавчого комітету
Іванівської селищної ради від 25 січня 2018 року № 16 «Про встановлення
вартості харчування дітей та здобувачів загальної середньої освіти у закладах
освіти Іванівської селищної ради» встановлено денну вартість харчування на
одного здобувача загальної середньої освіти з 01 лютого 2018 року, у розмірі -
14,00 грн., для дітей дошкільного віку у розмірі 24,00 грн. З 01 лютого 2018
року розмір плати для батьків або осіб, які їх замінюють, за харчування дітей у
дошкільному підрозділі становить в розмірі 30% від вартості харчування на день.
Звільненовід оплати за
харчуваннябатьківабоосіб, якіїхзамінюють:
дітей, батьки яких безпосередньо беруть, брали участь у проведенні
антитерористичної операції або загинули під час проведення антитерористичної
операції - 3; дітей із сімей, які
отримують допомогу відповідно до ЗаконуУкраїни «Про державну соціальну допомогу
малозабезпеченим сім'ям» - 3 (але ця цифра змінюється в мірі надходження
довідок); дітей із сімей, які виїхали з тимчасово окупованих
територій на тимчасове перебування до населених пунктів Іванівської селищної
ради - 1. Всього таких дітей: 7. Батьки сплачують лише за дні відвідування
дитиною закладу дошкільної освіти.Учніхарчуютьсяпід
час перервпісля другого та третьогоуроків.
Меню знаходиться у
заліїдальні на видному місці. У ньомузазначенонайменуваннястрав на кожен день.
В обіднійзалічисто йзатишно. Санітарний стан відповідаєсанітарним нормам.
З метою досконалоїорганізаціїраціональногохарчуванняучнів, правильного
розподілуобсягуспоживанняїжі та їїенергетичноїцінності, а такожефективного
контролю за якістюхарчування видано наказ «Про організаціюхарчування».
Одне з основних завдань на всіх етапах
розвитку освіти — підвищення рівня професійної майстерності педагогів.
Навчальному закладу потрібний учитель, який би постійно вдосконалював зміст
своєї педагогічної діяльності. Виконати це завдання можна лише тоді, коли добре
організовано методичну роботу в навчальному закладі. Упродовж 2013/18 навчальних років педагогічний
колектив школи працює над реалізацією обласної науково-методичної проблеми
«Соціалізація дітей та учнівської молоді в сучасному освітньому просторі». Робота над проблемою активізувала форми методичної
підготовки кожного вчителя, посилилась увага до виховної та розвивальної
функції навчання, до пошуку його ефективних форм і методів.
Для оновлення змісту і форм
професійної діяльності педагогічних кадрів навчального закладу, активізації
творчого потенціалу вчителя постійно проводяться круглі столи, семінари з обміну досвідом, у рамках яких
використовуються ефективні форми методичної роботи, спрямовані на розкриття
практичних умінь учителів, системи їхньої роботи.
З
метою якісної та ефективної організації, проведення систематичної колективної
та індивідуальної методичної роботи з педагогічними кадрами, в школі працюють
методичні об’єднання:
МО
вчителівпочатковихкласів
МО
вчителівприродничо-математичного циклу
МО вчителів
суспільно-гуманітарного циклу
МО класних керівників
Крім
традиційних форм, у школі широко практикуються нестандартні форми проведення
засідання педагогічної ради, що дозволяє уникнути шаблону в їх проведенні, сприяє підвищенню ініціативи й
творчості вчителів «Педагогічна вітальня», «Ділова гра» педрада-тренінг та інші.
На базі НВК 23 лютого 2018 проведено районний семінар керівників
шкільних музеїв та відповідальних за
патріотичне виховання у
навчальних закладах «Виховання
громадянина-патріота через інноваційні форми у позакласній та
позашкільній роботі»
Час диктує все нові і новівимоги до вчителя, тому
доречним зараз є вмінняпрацювати з комп’ютером, оргтехнікою. 100 % педагогівшколипройшлинавчання по програміІntel
«Навчання для майбутнього» та курс
«Мікрософтізцифровихтехнологій».
9. Позакласна
та позашкільна робота
Обдаровані
діти беруть нові рубежі на шляху до свого зростання.
-
Гасаненко Костянтин
став призером в ІІ етапі Всеукраїнської
олімпіади з англійської мови (вчитель Криворучко Н.В.);
Романенко І. ставпереможцем
(старшавікова группа) конкурсу
віршованоїпоезії
«Поетичнийвернісаж, нагороджений районною грамотою уконкурсі
творів «Про Чорнобильську катастрофу», (вчитель Кондратенко В.М.);
-Вокальний ансамбль «Веселка», нагороджені дипломом І
ступеня ХІІ Міжнародний фестиваль дитячої творчості «Скадовськ
збирає друзів»;
-
СімяАблялімових посіла
ІІІ місце в районних змаганнях «Тато, мама, я – спортивна сімя;
-
Чкан Володимир
нагороджений кубком «кращий бомбардир».
-
У змаганнях з краєзнавства І місцепосіла команда
Нововасилівського НВК (керівники: Рудика В.О., Воронова О.В., Бабешко Т.В.).
-
Брали участь в Шкільній олімпіаді -2018
«Влучний стрілець», І місце Переведенцева Катерина, змагання з тенісу І місце Перепелко Євген,
ІІІ командне місце у змаганнях з тенісу.
-
Брали участь у фестивалі дружин юнихпожежних, де посіли ІІ місцета ІІ місце у конкурсі стіннівок з питань
пожежної безпеки.
- учнівський
колектив 4 класу Нововасилівського НВК, керівник Москаленко О.М. визнано переможцями в
обласній акції «Допоможемо зимуючим
птахам»;
- Учнівський3 класу, керівники Воронова О.В., Сабадаш І.М.;
у трудовій акції «Парад квітів біля
школи»
-
Учнівський колектив 2 класу, керівник Заярна Л.І. Всеукраїнської акції
« Галерея кімнатних рослин». Також Людмила
Іванівна нагороджена дипломом ІІІ ступеня у номінації «патріотичне виховання»
конкурсу «Перлина натхнення».
Окрім того,
педагоги школи спонукають учнів до участі в різноманітних творчих та
інтерактивних конкурсах: учні щороку беруть участь у міжнародному математичному
конкурсі «Кенгуру» інтерактивному природничому
конкурсі «Колосок», у Всеукраїнській
українознавчій грі «Соняшник», у конкурсі «Патріот».
10. Курсова перепідготовка, атестація
У 2017/2018навчальномуроціпройшликурсовуперепідготовку:
вчитель української
мови та літератури Кондратенко В.М., вихователь Литвиненко Л.С., вчитель
історії Рудика В.О., вчитель географії Логвиненко А.В.
Атестувалося
4 педагогічних працівники:
Заярна Людмила
Іванівана на підтвердження вищої категорії та звання «Старший вчитель», Гузар
В.Г. – на підтвердження І кваліфікаційної категорії, Литвиненко Л.В. – на
встановлення 8 тарифного розряду, Рудика В.О. – на присвоєння І кваліфікаційної
категорії .
11.Виховна
робота.
Сьогодні школа –
це передусім простір життя дитини, де вона здійснює перші кроки життєтворчості,
готується до самостійної участі у соціальній діяльності. Педагоги прагнуть
вибудувати виховний простір так, щоб він сприяв гармонізації відносин між
дітьми і вчителями, школою і родиною.
-
«Поетичний вернісаж», учень 9
класу Романенко Ігор (
переможець районного етапу), керівник Кондратенко В.М.
-
Конкурс малюнків до 32- річниці катастрофи на
Чорнобильський АЕС, керівник Мовчан О.О.
Залучаємо учнів до волонтерської діяльності.
Виховуємо молодь у дусі благодійництва: бути
милосердними, добрими, чуйними, щиросердними, небайдужими до чужого болю,
завжди готовими підтримати у важку хвилину, розрадити у біді.
Учні школи надають
благодійну допомогу, а саме: допомого дітям м. Авдіївки, «Від серця до серця»,
«Червоний хрест».
Згідно з річним планом було заплановано і проведено комплекс
виховних заходів. Треба відзначити високу якість і результативність таких
заходів:
-
Свято першого дзвоника
(відповідальні Рудика В.О., Кондратенко В.М.),
-
Осінній ярмарок (класні
керівники 1-9,11 класів), заходи до дня Героїв Небесної Сотні;
-
День Святого Миколая, Новорічні
свята: , (відповідальні вихователі, класні
керівники 1-11 класів,
-
свято Букваря ( Вчитель
Заярна Л.І.);
-
Заходи
до Дня примирення та Перемоги у Другій світовій війні;
-
День
вишиванки, День сім'ї «Змагання тато, мама я спортивна сім'я»
-
свято Останнього дзвоника
( класні керівники 1,11 класів)
-
Акція «Посади калину» ;
-
Випускний бал у 4 класі
(відповідальна Каськова Л.А.).
-
Готуємося 31 травня випускний бал у дошкільнят
«Прощавай дитячий садок» (відповідальні Гришечкіна Т.Г., Литвиненко Л.В.,Сліпцова
Н.М.)
Перевірено умови
проживання дітей в сім’ях: в багатодітних сім’ях.
Основні завдання на 2018/2019 навчальний рік
1.
Педагогічному колективу в по новому начальному
році продовжити роботу по підвищенню рівня оволодіння інформаційними
технологіями.
2.
Продовжити
роботу по впровадженню інформаційних технологій у освітній простір.
3.
Створити новий освітній простір для здобувачів освіти,
учнів 1 класу.
4.
Активізувати роботусоціалізації дітей в сучасному освітньому просторі.
5.
Продовжити виховання громадської свідомості учнів,
шкільного самоврядування, формування
патріотизму, громадських обов’язків, поваги до державних символів України та
національні ідеї.
Покращення
матеріальної бази закладу: капітальний
ремонт опалення школи; поточний ремонт опалювальної системи дошкільного
підрозділу; ремонт пожводоймищ школи та дошкільного підрозділу; ремонт
спортивного залу школи; ремонт даху дошкільного підрозділу; ремонт доріжок в
дош
Немає коментарів:
Дописати коментар