Дистанційне навчання

    МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ

Звертаємо увагу на те, що під час карантину можливо організувати

два режими навчання:

1. Живе онлайн-спілкування, коли в призначений час вчитель організовує відеоконференцію, спілкування в чаті з учнями.

2. Віддалене навчання, розтягнуте в часі, коли, використовуючи певні цифрові інструменти, вчитель створює платформу для самостійного навчання учнів.

При організації віддаленого навчання бажано провести вступний інструктаж, в ході якого пояснити учням, як працювати віддалено, як використовувати ті чи інші освітні ресурси. Крім вступних інструкцій, можуть бути поточні інструкції перед початком вивчення тієї чи іншої теми або введення нового цифрового інструменту, нових освітніх ресурсів.

Рекомендуємо також проведення онлайн-уроків, групової роботи над проектами, над спільним вирішенням поставлених навчальних завдань.

ЯК ЕФЕКТИВНО ПРОВЕСТИ ОНЛАЙН-УРОКИ ТА ПІДГОТУВАТИ ІНСТРУКЦІЇ ДЛЯ УЧНІВ

1. Якщо ви збираєтеся використовувати інструменти для організації відеоконференцій та подання інтерактивних уроків, інструкцій, як можна частіше і довше використовуйте веб-камеру. Так, ваші учні можуть відійти від своїх комп'ютерів, поки ви проводите свій онлайн-урок, але вони менше будуть нудьгувати, якщо принаймні будуть бачити ваше обличчя, а не тільки режим демонстрації екрану, який ви використовуєте.

2. Обов'язково зверніть увагу на налаштування веб-камери. Підніміть її на рівень очей або трохи вище. Учні повинні бачити ваші очі, а не голову, втупившись в клавіатуру. Саме тоді створюється ефект присутності.

3. Не забувайте, що ваші живі уроки з організацією діалогу, з великою кількістю невеликих питань, з роботою мікрогруп не підійдуть в умовах відеоконференції. У такому онлайн-середовищі ви не маєте переваги живого спілкування «очі в очі». Регламент спілкування повинен бути жорстким і обмеженим невеликою кількістю ваших запитань. Питання повинні бути лаконічними. Одні можуть бути спрямовані на те, щоб переконатися в присутності ваших учнів, інші – на отримання зворотного зв'язку на поставлене вами навчальне завдання чи проблему. Але це питання-завдання повинно бути максимально коротким. І відповідей від учнів ви повинні чекати не розмитих і коротких за часом.

4. Заохочуйте учнів ставити запитання. Виділіть їм для цього спеціальний час. Наприклад, оголосіть, що робите 5-10-ти хвилинну паузу , під час якої учні могли б записати своє запитання в чаті або в невеликому відео зверненні.

5. Обов'язково передбачте можливі технічні труднощі у ваших відеосеансах. Найчастіше такі проблеми виникають не у вас, а у ваших учнів. Як правило, ви наважуєтеся на відеоконференції, якщо у вас все в порядку. Заздалегідь перевірте можливості відеоспілкування. Наприклад, використовуйте два комп'ютера або попрацюйте з кимось зі своїх колег, щоб перевірити перспективу учнів, як вони побачать те, що ви їм пропонуєте. Перевірте також умови роботи в режимі комп'ютер-планшет, комп'ютер-смартфон, перш ніж приступити до онлайн-спілкування з вашим класом. Коли ви протестуєте себе в ролі учня, ви можете заздалегідь врахувати, що необхідно спростити, або побачите, які проблеми можуть виникнути у школярів і що необхідно для оперативного усунення неполадок.

6. Якщо у вас немає стійкого і швидкого підключення до інтернету, з'ясуйте, в який час швидкість інтернет-з'єднання найбільш висока. Призначайте відеоконференцію на цей час, якщо, звичайно, воно влаштує і вас, і ваших учнів.

ЯК ПОДАТИ ЗАПИСАНІ ВІДЕОУРОКИ ТА ІНСТРУКЦІЇ

1. Прагніть до створення коротких і дидактично продуманих відеороликів. Два п'ятихвилинних відео будуть переглянуті учнями з набагато більшою ймовірністю і корисністю, ніж одне десятихвилинне.

2. Використовуйте режим демонстрації екрану. Простий спосіб створити відеоурок – це записати показ ваших слайдів. Але не забувайте, що це досить швидкий спосіб втомити ваших учнів, якщо ви не тримаєте екран активним. Слайди повинні бути рухомими. Додайте більше переходів і анімацій, використовуйте курсор миші або режим малювання, щоб виділити, підкреслити щось важливе на слайді.

ІНСТРУМЕНТИ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ ОНЛАЙН-УРОКІВ ТА ІНСТРУКТАЖІВ

1. У відповідь на поширення нових епідемічних загроз, кампанія Google розширила можливості безкоштовного використання Hangouts Meet for Google Suite for Education. Тепер ви можете залучити до 250 чоловік для участі у відеоконференції. Ви також можете записати свій відеоурок, зберегти його на Google Диску, а потім поділитися ним через Google Клас (Classroom).

Переваги Google Класу:

• Легке налаштування. Вчителі можуть додавати учнів до курсу самостійно або надсилати їм код для приєднання. Створення курсу займає всього кілька хвилин. Створення Клас Google Classroom – інструкція, відео.

• Економія часу. Створювати, перевіряти й оцінювати завдання в електронній службі швидше та зручніше, ніж на папері.

• Зручна організація. Завдання доступні учням у відповідному розділі, а матеріали курсу (документи, фото, відео тощо) автоматично додаються в папки на Google Диску.

• Швидка комунікація. Вчителі можуть робити оголошення й миттєво створювати обговорення, а учні – ділитися один з одним ресурсами та відповідати на запитання в стрічці курсу.

• Доступність і безпека. Як і всі сервіси пакета Google Suite for Education, Клас не містить реклами, не використовує вміст і дані учнів для рекламних цілей та надається безкоштовно.

Дозволи:

- доступ до камери: потрібен, щоб у Класі можна було публікувати фото й відео, зроблені за допомогою камери;

- доступ до пам’яті: потрібен, щоб до дописів у Класі можна було долучати фотографії, відео та локальні файли. Також він потрібнен для офлайн-доступу;

- доступ до облікових записів: потрібен, щоб можна було вибирати, який обліковий запис використовувати в Класі.https://translate.google.com/translate?hl=uk&prev=_t&sl=ru&tl=uk&u=https://cloud.google.com/blog/products/g-suite/helping-businesses-and-schools-stay-connected-in-response-to-coronavirus

2. Компанія Microsoft також відреагувала на поширення коронавіруса ,збільшивши доступність Microsoft Teams.

3. Якщо Google Hangouts Meet або Microsoft Teams недоступні для вас, ви можете розглянути можливість використання Zoom. Цей популярний серед вчителів додаток пропонує новий безкоштовний план, в якому ви можете вести пряму трансляцію для 100 чоловік одночасно. Zoom буде записувати вашу відеоконференцію, і ви можете зберегти її на своєму комп'ютері, щоб розіслати тим учням, які з якихось причин пропустили онлайн-урок.

4. Використовуйте для проведення онлайн-уроків онлайн-дошки. Серед великої кількості подібних інструментів найбільшу увагу привертає популярний серед вчителів Padlet , який в останні роки значно розширив свій функціонал.

 

 

ОРГАНІЗАЦІЯ ОНЛАЙН-ПЛАТФОРМИ ДЛЯ НАВЧАННЯ

Безумовно, режиму онлайн-уроків вкрай недостатньо для віддаленого навчання. В силу різних здібностей і особистих психологічних якостей, ми не забезпечимо результативність такої форми навчання.

Учень повинен мати можливість у властивому для себе темпі самостійно працювати з освітніми ресурсами, підготовленими, викладеними або рекомендованими вчителем.

ОРГАНІЗАЦІЯ ВІРТУАЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА

Платформами для онлайн-навчання в такому випадку можуть служити:

• спеціальні віртуальні навчальні середовища ( Moodle і його аналоги)

• освітні онлайн-платформи Prometheus,EdEra,Coursera, ВУМ.

• учительські сайти.

Використання або створення учителем авторської онлайн-платформи має забезпечити ефективність і привабливість навчання. І в такому режимі теж необхідно забезпечити постійний зворотний зв'язок. Заплануйте для себе регулярність моніторингу, аналізу та корекції роботи учнів на платформі.


 НОВОВАСИЛІВСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС

«загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад»

 

НАКАЗ

 

15.10.2020                               с. Нововасилівка                                                 №  27

 

Про запровадження

дистанційного навчання

 

  З метою попередження поширення короновірусної інфекції, запобігання зростанню захворюваності на гострі респіраторні вірусні інфекції  та грип, на виконання протоколу засідання регіональної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Херсонської обласної державної адміністрації від 09 жовтня 2020 року № 58, відповідно  до протоколу позачергового засідання місцевої  комісії  з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Іванівської районної державної адміністрації від 13 жовтня 2020 року № 52, керуючись пунктом 20 частини четвертої статті 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та розпорядження селищного голови від 13 жовтня 2020 року № 196 «Про запровадження дистанційного навчання у закладах загальної середньої освіти Іванівської селищної ради»

 

 

НАКАЗУЮ:

1.     Запровадити дистанційну форму навчання з 15 жовтня по 23 жовтня

2020 року.

2.     Класним керівникам провести широке інформування здобувачів освіти

щодо заходів профілактики, проявів хвороби та дій у випадку захворювання.

3.     Заступнику директора з НВР Заярній Л.І., комірнику Корнелюк Н.В.:

провести широке інформування працівників щодо заходів профілактики, проявів хвороби та дій у випадку захворювання.

4.     Вчителям-предметникам: забезпечити виконання освітніх програм,

окрема шляхом організації освітнього процесу із використанням технологій дистанційного навчання, що не передбачає відвідування закладу

         5. Контроль за виконання цього наказу покласти на заступника з навчально-виховної роботи Заярну Л.І.

 

Директор                                                                                                     В.В.Дебела

 


Дистанційне навчання



НОВОВАСИЛІВСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС
«загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад»

НАКАЗ

23.06.2020                             с. Нововасилівка                                                   №   29

Про продовження обмежувальних
заходів

На виконання розпорядження селищного голови  від 22 червня 2020 року № 105 «Про продовження обмежувальних заходів у закладах освіти, культури,  спорту, позашкільних закладах» Іванівської селищної ради з метою запобігання та мінімізації ризиків поширення гострої респіраторної хвороби COVID-19, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 20 травня 2020 року № 392 (зі змінами) «Про встановлення карантину з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, керуючись пунктом 20 частини четвертої статті 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:

НАКАЗУЮ:
1. Продовжити карантинні заходи у закладі до  31 липня 2020 року.
2. Класним керівникам, вихователям дошкільного підрозділу, комірнику забезпечити проведення відповідної роз’яснювальної роботи серед працівників закладу та учасників освітнього процесу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
В.о.директора                                                                                          В.В.Дебела
З наказом ознайомлені                                                                           Л.А.Каськова
                                                                                                                Н.В.Корнелюк

                                                                                                              Л.В.Литвиненко
ТРИ ДОВГИХ ВИХІДНИХ МИНУЛИ, А ЗНАЧИТЬ  СЬГОДНІ РОЗПОЧИНАЄМО 5 ТИЖДЕНЬ НАВЧАННЯ У ВСЕУКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ ОНЛАЙН!



      

НОВОВАСИЛІВСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС
«загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад»

НАКАЗ

27.03.2020                             с. Нововасилівка                                            №  20


Про звільнення від проходження
державної підсумкової атестації учнів,
які завершують здобуття початкової та
базової загальної середньої освіти,
у 2019 – 2020 навчальному році

Відповідно до статті 17 Закону України «Про повну загальну середню освіту», пункту 8 Положення про МОН України, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року № 630, пункту 1 розпорядження Кабінету Міністрів України «Про проведення єдиної державної системи цивільного захисту у режим надзвичайної ситуації» від 25 березня 2020 року №338-р, пункту 3 розділу І, пункту 6 розділу ІV Порядку проведення державної підсумкової атестації, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 07 грудня 2018 року №1369, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 02 січня 2019 року за №8/32979, згідно наказу МОН України «Про звільнення від проходження державної підсумкової атестації учнів, які завершують здобуття початкової та базової загальної середньої освіти, у 2019/2020 навчальному році» від 30 березня 2020 року №463, та з метою організованого завершення 2019 – 2020 навчального року

НАКАЗУЮ:

1. Звільнити у 2019 – 2020 навчальному році від проходження державної підсумкової атестації учнів, які завершують здобуття початкової та базової загальної середньої освіти.
2. Даний наказ довести до відома усіх учасників освітнього процесу через офіційний веб – сайт закладу освіти.
3.Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.


В.о.директора                                                                                         В.В.Дебела
                                                              








Немає коментарів:

Дописати коментар